Прогулянка на тему : «У пісочниці»
Мета : формувати уявлення дітей про
об’єкти неживої природи, зокрема пісок, закріпити властивості, колір піску,
виконувати ігрові вправи з піском та робити висновки з власних досліджень;
розвивати цікавість до спостережень за довкіллям; виховувати пізнавальний
інтерес до найближчого оточення.
Обладнання: лійка з водою, набори для гри в пісочниці.
Вихователь збирає дітей біля пісочниці.
- Діти, багато цікавих занять можна
знайти діткам на подвір’ї нашого дитячого садка. Сьогодні ми поговоримо про
гру, яка подобається всім малюкам. А щоб дізнатися, про що піде мова,
послухайте спочатку веселий віршик.
Де ми зараз будемо
гратися з вами? Що насипане в нашій пісочниці? Якого кольору пісок у
пісочниці?
- Діти, спробуйте пісок на дотик.
Скажіть який він зверху? Чи просипається пісок через пальці? Давайте насиплемо
трохи такого піску собі на долоні. Погляньте на нього уважно. Із чого
складається пісок? Які піщинки? Можна піщинки втримати на руці? Зараз ви всі
тримаєте долоні рівно. А що станеться, якщо ми їх спробуємо нахилити? Вони
сиплються, як струмінь води. Цей пісок справді сухий. Його висушили сонце та
вітер. Чому пісок на поверхні сухий? А ось глибше зовсім інший пісок -
вологий. Як нам можна дістати до вологого піску, що для цього слід зробити?
Дорослий спонукає малюків дістати
вологий пісок. Кілька дітей виконують завдання.
Дидактична
гра «Спробуй порівняти»
Малята
досліджують сухий та вологий пісок і за допомогою дорослого роблять порівняння
властивостей.
Сухий пісок жовтий, а вологий
якого
кольору?
Сухий пісок світлий, а вологий?
Сухий пісок добре сиплеться,а
вологий?
Сухий пісок легший, а вологий?
У сухому пісочку добре видно окремі
піщинки, а у вологому?
Немає коментарів:
Дописати коментар